crònica d’un debat

conclusió agosarada
L’Albiol, em va donar la sensació d’aquell tio xulesc, més aviat macarra, xulo piscines que es volia
lligar a la nena, com piulava algú, -te han molestado, nena?-.
A la nena, la Arrimadas li falta aprendre moooolt… llorito !!
En Rabell, sincerament no el vaig entendre, atabalat.
En Espadaler, -hi era? Desaparegut.
En Raül sabia el què es deia, però molt tècnic, crec. Però guapo, eh? Ahahaha !
L’Anna Gabriel, contundent, suau, assertiva i educada. Crec que li tenien por. Si fos dona o més conscient del què proposa, i del què ens hi juguem, la votaria vés.

ah! i me’n descuidava; en Iceta, el dia de la marmota, de la marmota, de la marmota…

En Cuní és tonto o se’l fa? La tieta, vull dir la Rahola, ja “chochea”…
I els demés ja no els vaig escoltar, em vaig cansar…

Millor si hagués anat al mercat de música viva de Vic.
Tinc la sensació que em van robar la cartera -el temps-. Déu meu, quanta paciència !!

Anuncis

Deixa un comentari

